1. juni 2007

Alzheimer light?

Jeg begynner å bli glemsk. Og det i en alder av 23 år og snart ti måneder.

Jeg er flink til å hukse navn og ansikter. Det er bare det at jeg de siste årene har byttet klasse og sosial omkrets omtrent en gang i halvåret. Så nå blander jeg. Har hittil alltid funnet ut av det, men det er vanskelig.

Hvem gikk jeg på folkehøgskole med? Og var det han jeg både gikk på fhs. og var i Australia med? Hvem var på første og hvem var på andre året drama? Har jeg gått i klasse med den personen, eller bare tror jeg det? Og hvem var nå alle som jeg gikk på vgs med? Det som sitter som støpt er barne- og ungsomsskolen - men 15 år sammen med den gjengen setter jo sine spor.

Man skulle tro at det hadde blitt bedre etter at F**eb**k kom, men nå er jo folk venner med hverandre over mine "klassegrenser" . Og det gjør det hele enda mer forviklende. Så nå tror jeg at jeg må skrive opp dette snart, sånn at de stakkars pleierne som skal ha med meg å gjøre kan ta fram lista når jeg dunker hodet mitt i veggen av frustrasjon.

Ingen kommentarer: