21. mai 2007


Den årlige bygdefesten ble avholdt i helga. Et par mennesker kunne ikke komme fordi de måtte på grillfest på Dombås hotell, men alle andre som var på vors på Søre Remmem fikk plass i dette bekvemmelige kjøretøyet. Så hvis jeg en gang bli gift så vet jeg hva brudeskyssen skal være.

Festen gikk som fester som samfunnshuset bruker å gå. Maten var vomfyll, allerede før maten var fortært var det ca 70 røykepauser. Jeg følte meg gammel siden det var så mange små jeg ikke visste hvem var, og fant ut at jeg er helt håpløs til å danse. Det er også merkelig hvor mye rart man finner på å drikke bare man får det gratis. Jeg er derimot en racer på labbing i strømpebukse. Ingen slåssing, men klining fant sted. Dog denne gang mellom to av samme kjønn. Alltid et sjokk på Lesjaskog. All takk til Marius som hadde både vors og nach - og ikke minst med all den gode grandisen!

Ingen kommentarer: